Istanbul


26.09. – 01.10.2019.

ISTANBUL

Istanbul je jedini grad na svetu koji se prostire na dva kontinenta, nekadašnja prestonica 3 velika carstva: Rimskog, Vizantijskog i Otomanskog. Leži na Bosforu koji odvaja evropski deo Turske od njenog azijskog dela. Ne propustite da upoznate najslavniju građevinu Aja Sofiju koju je u 6 veku podigao imperator Justinijan i koja je služila kao najveći hrišćanski hram na svetu. Danas je najpoznatiji muzej u Turskoj.Grad koji leži na dva kontinenta, spoj istoka i zapada, Evrope i Azije, sa svojom raskošnom kulturnom ostavštinom, nikad ne prestaje da oduševljava. Kroz istoriju je nosio različita imena: Vizantion, Novi Rim, Konstantinopolj, Carigrad i Istanbul. Danas je Istanbul velegrad, sa preko 13 miliona stanovnika koji žive i rade na dva kontinenta. Moderni Trg Taksim ili kvartovi Bejoglu i Osmanbej, će učiniti da se osećate kao u bilo kojoj svetskoj metropoli, dok ćete se šetajući Sultanahmet trgom neizbežno vratiti par stotina ili čak hiljada godina unazad.

 

Termin putovanja: 26.09. – 01.10.2019.

(autobuski prevoz i 3 nocenja sa doruckom)

Program putovanja:

  1. DAN (26.09.) NIŠ– Polazak sa mesta polaska u popodnevnim časovima. Noćna vožnja preko Bugarske sa usputnim zadržavanjima radi graničnih formalnosti, odmora i osveženja.
  2. DAN (27.09.) ISTANBUL–Dolazak u Istanbul u podnevnim časovima. Panoramsko razledanje grada autobusom: Plava džamija, Aja Sofija, Valensov viadukt, Zlatni rog, most Galata, moderni kvartovi Bejoglu i Taksim, silazak na Bosfor, palata Dolmabahče – poslednja rezidencija otomanskih sultana, prelazak na azijsku stranu, Brdo Camlica – Vidikovac… Smeštaj u hotel. Slobodno vreme za individualne aktivnosti. Noćenje.
  3. DAN (28.09.) ISTANBUL– Doručak. Fakultativni poludnevni obilazak Antičkog hipodroma, Plave džamije, Aja Sofije,Topkapi dvorca – muzeja (minimum 15 osoba). Fakultativni odlazak na Tursko veče. Noćenje.
  4. DAN (29.09.) ISTANBUL–Doručak. Mogućnost fakultativnog krstarenja po Bosforu između dva kontinenta u pratnji lokalnog vodiča (razgledanje grada sa Bosfora: Zlatni rog – najlepši deo Istanbula, Galata most i Galata kula, Džamija Selimija, Dolmabahče palata – poslednje sedište sultana, Bešiktaš, Ortokoj kvart, Rumenli hisar – čuvena vizantijska tvrđava, Jedi kule (sedam kula), Devojačka kula (minimum 20 osoba). Nakon krstarenja, odlazak u kvart grada Feneri i poseta Vaseljenskoj patrijaršiji. U popodnevnim časovima mogućnost fakultativnog obilaska palateDolmabahče poslednja rezidencija otomanskih sultana – raskošna palata u stilu baroka (minimum 20 osoba). Povratak u hotel. Noćenje.
  5. DAN (30.09.) ISTANBUL-Doručak. Napuštanje hotelskih soba. Slobodno vreme za kupovinu i ostale individualne aktivnosti. Nakon toga, okupljanje grupe i polazak za Srbiju. Noćna vožnja sa kraćim odmorima.
  6. DAN (01.10.)NIŠ – Očekivan dolazak u Srbiju na mesto polaska u jutarnjim časovima (u zavisnosti od uslova na putu). Kraj usluga.
Termin

putovanja

Hotel / Usluga Redovna

cena

Specijalna

ponuda

26.09. – 01.10.2019.

SIGURAN POLAZAK

Hotel 3* / nocenje sa doruckom 109€ 99€

prve tri sobe

Napomena za putnike koji putuju u republiku Tursku : “ Važnost pasoša mora biti 6 meseci nakon povratka „

DOPLATA ZA POLASKE IZ DRUGIH GRADOVA:

  • polazak iz Kragujevca, doplata 10e po putniku ( minimum 10 putnika za polazak iz Kragujevca )

ARANŽMAN OBUHVATA:

  • prevoz turističkim autobusom na relaciji navedenoj u programu,
  • smeštaj u hotelu 3* u Istanbulu  na bazi tri noćenja sa doručkom ,(dvokrevetne i trokrevetne sobe, doručak na bazi švedskog  stola),
  • panoramsko razgledanje Istanbula ,
  • organizacija i realizacija programa putovanja,
  • usluge turističkog vodiča/pratioca grupe .

ARANŽMAN NE OBUHVATA:

  • individualne troškove putnika,
  • ulaznice  koje nisu navedene u programu putovanja,
  • obavezno zdravstveno osiguranje,
  • doplata za 1/1 sobu 70% od cene aranzmana.

FAKULTATIVNI IZLETI:

  • Obilazak lokaliteta (Antičkog hipodroma, Plava Džamija, Aja Sofija) –25 €;
  • Topkapi palata – 15€;
  • Palata Dolmabahče (obilazak centralnog dela) –30 €;
  • Krstarenje Bosforom i poseta Vaseljenskoj patrijaršiji –20 €;

 

SMEŠTAJ U NEKOM OD NAVEDENIH HOTELA ili SLIČNOM:

HOTEL SAHINLER 3*  – http://www.hotelsahinler.com/

Hotel se nalazi u starom delu grada (oblast Laleli) i na oko 2-3 kim od svih većih znamenitosti. Poseduje restoran i bar. Svaka soba poseduje kupatilo (tuš/WC), TV, telefon, klima uređaj, minibar.

HOTEL GRAND GROSS 3* – https://grandgrosshotel.com/

Hotel Grand Gross se nalazi u Laleliju, oblasti koja je važan deo istorijskog poluostrva i nudi a la carte restoran kao i restoran sa obrocima na bazi švedskog stola. Sve sobe imaju flat-screen TV sa satelitskim kanalima, klima-urešaj i mini-bar. Na raspolaganju vam je i trpezarijski sto. Pored toga imaju sopstveno kupatilo sa tušem, fenom za kosu i besplatnim toaletnim priborom.

Hotel BUYUK PARIS 3*

Smešten u Fatihy, hotel Buyuk Paris nalazi se na samo 300 metara od tramvajske stanice Laleli-Univerzitet. U ponudi su klimatizovane sobe, besplatan bežični internet i recepcija koja radi non-stop. Sve sobe obuhvataju klima-uređaj, sef i mini-bar. Pored toga sadrže sopstveno kupatilo sa fenom za kosu i besplatnim toaletnim priborom.

Hotel DINAR  2*

Hotel DINAR nalazi se u Istanbulu i poseduje vrt. Ovaj hotel sa 2 zvezdice u ponudi ima recepciju koja radi non-stop. Sobe imaju sopstveno kupatilo opremljeno besplatnim toaletnim priborom i fenom za kosu.

Hotel VERSION  3*

Objekat se nalazi na po 2,2 km od Plave džamije i Bazilike Cisterna i 2,3 km od Sulejmanove džamije. Kapali čaršija nalazi je udaljena 2,7 km od hotela, a Aja Sofija 3 km. Hotelske sobe sadrže flat-screen TV i sopstveno kupatilo sa besplatnim toaletnim priborom.

Tačno ime hotela znaće se dva dana pre puta.

POSEBNE NAPOMENE ZA GRUPNE ARANŽMANE:

  • Molimo Vas da pažljivo pre prijavljivanja potražite i proučite Opšte Uslove Putovanja organizatora jer svojim potpisom Ugovora dajete i saglasnost o tome da ste sa istim u potpunosti upoznati i saglasni! Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim Uslovima Putovanja organizatora putovanja.
  • Od momenta prijavljivanja, stvaraju se administativni troškovi organizatora putovanja, hotela, autobuskog prevoznika i sl. Te otkaz putovanja bez obzira na razlog otkazivanja povlači i nadoknadu tih troškova a oni sushodno datumu otkazivanja po tabeli iz Opštih uslova putovanja.
  • Tačno vreme i mesto polaska proveriti 1 dan pre putovanja, ukoliko Vas do tada nije kontaktirala osoba iz agencije gde ste uplatili aranžman sa ovim podacima. PREPORUKA: Preporučujemo putnicima da obezbede polisu međunarodnog zdravstvenog osiguranja za sve vreme boravka u inostranstvu.Preporučuje se, jer pogranični organi mogu zatražiti na uvid polisu putnog osiguranja.

NAPOMENE VEZANE ZA PREVOZ: Predviđen raspored privremenog zaustavljanja: Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima, a u zavisnosti od raspoloživosti kapaciteta stajališta i uslova na putu. Trajanje svake pauze je između 20- 45 minuta u zavisnosti od prolaznog vremena tokom putovanja.

Raspored sedenja u autobusu:Ukoliko je autobus popunjen do poslednjeg sedišta, putnici koji su doplatili II red sedeće i I redu, III red u II redu, itd. Ukoliko je za prevoz putnika angažovan dupli (doubledecker) autobus, plaćena sedišta se odnose na donju platformu ( II, III, IV ili V red). Doplata za I red na gornjoj platformi iznosi 15 € po osobi. Na pojedinim programima putovanja moguće je izvršiti i doplatu dodatnih sedišta – cene dodatnih sedišta iznosi 10 € kod kojih je takva opcija moguća.

Prtljag: Prostor za prtljag u autobusu je ograničen. Predviđena količina prtljaga po putniku je 1 kofer. Putnici su dužni da vode računa o svom prtljagu. Vodič i vozači nisu dužni da odlažu prtljag u prtljažnik autobusa. Dobra je volja svakog prevoznika (vozača) da odlože prtljag putnika. Iz tog razloga ne mogu biti odgovorni za eventualna oštećenja prtljaga. Sve eventualne štete nad prtljagom nastale tokom putovanja, i sva naknadna potraživanja, nisu nadležnost organizatora već osiguravajuće kuće, kod koje možete uzeti polisu osiguranja prtljaga. Ostavljanje vrednih stvari u autobusu i u hotelskim sobama nije preporučljivo, jer ni prevoznik ni hotel ne odgovaraju za iste. U slučaju obijanja autobusa, putnik može zatražiti nadoknadu štete za svoje osigurane stvari samo kod ovlašćenih osiguravajućih kuća. Organizator putovanja ne može snositi odgovornost u slučaju ovih nepredviđenih okolnosti.

TAX FREE: Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi regulisanja povraćaja sredstava po osnovu TAX FREE, pa Vas molimo da to imate u vidu.

Grupno putovanje: Napominjemo da se prilikom rezervacije aranžmana priključujete grupi putnika, i da je prilikom realizacije putovanja sve podređeno grupi, a ne individualnom putniku. Shodno tome, muzika i filmovi u autobusu odgovaraju biranoj destinaciji i neutralni su po svom sadržaju. Izbor muzike i filmova kao i termine njihovog emitovanja u autobusu određuje isključivo predstavnik agencije. Takođe, temperatura u autobusu se ne može podešavati za svako sedište posebno. Molimo Vas da poštujte grupu i grupa će poštovati Vas.

NAPOMENE VEZANE ZA VIZNI REŽIM I PUTNE ISPRAVE: Organizator putovanja nije ovlašćen da procenjuje valjanost putnih isprava putnika. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje prolaze. Za ulazak u zemlje Evropske Unije neophodno je da putna isparava važi minimum 6 meseci od završetka planiranog putovanja.Molimo putnike da vode računa o važnosti putnih isprava, naročito dečijih. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU.

Građani sa prebivalištem na teritoriji Kosova i Metohije, za putovanje u zemlje Šengena moraju posedovati VIZU. Vizu su dužni da pribave lično aplicirajući za istu u skladu sa zahtevima Konzulata u zemlju u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost za nedobijanje vize vlasnika starih plavih pasoša i u tom slučaju smatra se da je putnik odustao od putovanja i podleže troškovima otkaza putovanja prema Oštim uslovima putovanja. Neophodna je viza za vlasnike novih biometrijskih pasoša izdatih od strane Koordinacione uprave pri Ministarstvu unutrašnjih poslova u Beogradu tj. ako u pasošu stoji da je izdat od strane MUP R SRBIJE, KOORDINACIONA UPRAVA. Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i prtljagu u toku trajanja aranžmana.

Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati overenu saglasnost oba roditelja i biti u pratnji punoletnog pratioca pri prelasku granice.

VAŽNO: U slučaju uvođenja viza za državljane Republike Srbije, svi putnici su u obavezi da organizatoru dostave na vreme potrebnu dokumentaciju, a o uslovima i plaćanju viziranja će naknadno biti obavešteni.

NAPOMENE VEZANE ZA SMEŠTAJ: U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 15:00h (postoji mogućnost ranijeg ulaska u zavisnosti od destinacije), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00h. Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštajni objekti koji su previđeni programom putovanja su registrovani, pregledani i standardizovani od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalaze. Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okivru objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj, bazen…) Molimo da uzmete u obzir da postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela ne budu u funkciji usled objektivnih okolnosti. Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena, i važeća je na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti relevantne. Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta. Zahtevi za vezane sobe i sl., uzeće se u razmatranje, ali grupni autobuski aranžmani ne podrazumevaju izbor tipa soba i njihovog sadržaja (balkon, terasa, pušačka soba, spratnost, francuski ležajevi i sl.). Agencija organizator ne može obećavati ovakve usluge. U pojedinim državama Evrope, uvedena je obaveza plaćanja gradske takse. Ovaj sadržaj nije sadržan aranžmanom, plaćaju ga putnici direktno na recepciji hotela prilikom prijave. Kontinentalni švedski stopodrazumeva manji izbor namirnica i uglavnom je slatki doručak.

NAPOMENE VEZANE ZA PROGRAM PUTOVANJA I FAKULTATIVNE IZLETE: Fakultativni izleti su u organizaciji ino partnera, nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije… Cene fakultativnih izleta su podložne promeni u zavisnosti od broja prijavljenih putnika i isključivo su u nadležnosti Ino partnera. Neophodan minimum za izvođenje fakultativnih izleta je 30 putnika, a u slučaju manjeg broja prijavljenih putnika cena fakultative podložna je promeni prema uslovima lokalne agencije inopartnera, i organizator izleta zadržava pravo ponuditi korigovane, više cene u odnosu na zainteresovani broj putnika koje isti nisu u obavezi da prihvate. Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti. Organizator izleta zadržava pravo izmene termina i uslova izvođenja fakultativnih izleta predviđenih 5 ovim programom. U slučaju promena cena: goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta, vinjeta – putna taksa u odnosu na dan izlaska programa –cena je podložna promeni. Ukoliko drugačije nije naglašeno u programu putovanja, minimalni broj potreban za realizaciju svakog fakultativnog izleta jeste 30 prijavljenih putnika. Molimo da uzmete u obzir da usled državnih ili verskih praznika na određenoj destinaciji neki od lokaliteta, ili tržnih centara, prodavnica, restorana, muzeja, ne rade i postoji mogućnost izmene redosleda pojedinnih sadržaja u programu. Putnicima koji imaju za cilj posetu određenih muzeja, galerija i drugih objekata koji nisu predviđeni programom putovanja, preporučujemo da pre polaska na put putem interneta provere radno vreme istih i da željene posete usklade sa slobodnim vremenom na putovanju. Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti. ( npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka, vremena dolaska i daljeg rasporeda u aranžmanu). Organizator putovanja zadržava pravo promene programa usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (zadržavanja na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak i sl.)

Za sve informacije date usmenim putem agencija ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja istaknut u prostorijama agencije, kao i stavke iz potpisanog ugovora/prijave za putovanje.

Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije. Agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude, kao i za zaposlene u firmama sa kojima zaključi poseban ugovor. U slučaju promena na monetarnom tržistu ili tržištu roba i usluga ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, agencija zadržava pravo korekcije cena, kao i izmene programa putovanja, spajanja sa drugom agencijom ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pred put.

Organizator zadržava pravo da putem AKCIJA i LAST MINUTE ponuda proda svoje slobodne kapacitete po cenama koje su drugačije od onih u cenovniku. Stranke koje su uplatile aranžman po cenama objavljenim u ovom cenovniku nemaju pravo da potražuju nadoknadu na ime razlike u ceni.

Aranžman je rađen na bazi od minimum 60 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska. I moguće je izvršiti realizaciju programa uz manji broj prijavljenih putnika uz doplatu ili spajanja sa drugom agencijom.

Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja turističke agencije licenca OTP 27/2014 koji su sastavno deo prijave putovanja.